צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    מיכל לוצאטו
    שותפה-מנהלת

    כולנו מכירים את הפרסומת הנוסטלגית של חברת המשקאות 'פפסי', בה ילד ניגש למכונת משקאות ורוכש שתי פחיות של 'קוקה קולה' המתחרה. רק שאז בתפנית מעניינת, הילד מניח את שתי הפחיות על הרצפה ומטפס עליהן בכדי להגיע ללחצן ה'פפסי'. משעשע בהחלט, אך גם מעלה את השאלה – מתי מותר "ללכלך" על המותג המתחרה?

    עו"ד מיכל לוצאטו, שותפה וראש תחום זכויות היוצרים בקבוצה התארחה ברדיו "קול חי" כדי לדבר על זכויות יוצרים בפרסומות, מתי ניתן להשתמש בסמל או מוצר של מותג מתחרה בפרסומת מבלי להסתבך משפטית, ומהן ההגבלות על שינוי ושימוש ביצירות מוזיקליות בפרסומות. מוזמנים ומוזמנות לשמוע את השיחה המלאה:

    https://www.emess.co.il/radio/1044940

    מיכל לוצאטו
    שותפה-מנהלת

    מאמרים רלוונטיים

    יש לכם עסק? כך תדאגו שלא יגנבו לכם את סימני המסחר – עו"ד אמיר פלמרי לחדרי חרדים
    סימני מסחר, המגינים בין היתר על הלוגו והמותג של חברות ועסקים, הם נכס חשוב ואפילו קריטי. בניגוד לרושם שהם מיועדים רק לחברות גדולות, לסימני מסחר חשיבות רבה גם לעסקים הקטנים והבינוניים. עו"ד אמיר פלמרי מרחיב על חשיבות סימני המסחר במאמר ל"חדרי חרדים".
    קרא עוד...
    ד"ר אסתר לוצאטו בוועידת המשפיעות של קשת 12
    קרא עוד...
    "לחיות את החזון" הפודקסאט של ד"ר אסתר לוצאטו ברדיוס 100FM על טכנולוגיה, אנשים וחברה. לפרקים המלאים:
    האזינו לכל הפרקים של "לחיות את החזון" - הפודקאסט של ד"ר אסתר לוצאטו ברדיוס 100FM.הפודקאסט עוסק באנשים שעומדים מאחורי יוזמות טכנולוגיות שהשפיעו על החברה או על סקטורים מסוימים, ושינו את חייהם ויתמקד ב"אני מאמין" של היזמים שהצליחו להגיע לחזון שלהם, באמצעות פיתוחים טכנולוגים, או בהגשמת מטרות חברתיות בעזרת טכנולוגיה. .
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה